۱۵ نیروی یونیفیل در حملات اسرائیل زخمی شدند

یک نشریه انگلیسی به نقل از سندی محرمانه گزارش داد که رژیم صهیونیستی ۱۲ حمله به صلح‌بانان سازمان ملل در جنوب لبنان انجام داده است.

به گزارش مشرق، نشریه «فایننشال تایمز» امروز (سه‌شنبه) با استناد به یک سند محرمانه نوشت: «اسرائیل ۱۲ حمله به نیروهای سازمان ملل در لبنان انجام داده است».

فایننشال‌تایمز با بیان اینکه ۱۵ نیروی صلح‌بان سازمان ملل در جنوب لبنان بر اثر حملات اسرائیل با فسفر سفید زخمی شدند، گزارش داد: «نیروهای اسرائیلی پس از هشتم اکتبر شروع به تیراندازی مستقیم به پایگاه‌های یونیفل کردند».

در این گزارش آمده است: «حملات اسرائیل، نیروهای مستقر در پست‌های دیدبانی مرزی را مورد هدف قرار داد و به تعدادی از تاسیسات خسارت وارد کرد».

این روزنامه به نقل از یکی از کشورهای شریک در یونیفیل توضیح داد: «نیروهای اسرائیلی به یک پایگاه سازمان ملل که علامت شناسایی روی آن مکان داشت، یورش بردند».

فایننشال تایمز ادامه داد: «[اسرائیل] مظنون به استفاده از فسفر سفید برای مجروح کردن ۱۵ سرباز یونیفل است. اسرائیل در ۱۰ اکتبر محل استقرار سربازان ایتالیایی یونیفل را بمباران کرد».

به نوشته این روزنامه، گزارش محرمانه مذکور، حوادثی را مستند می‌کند که در آن ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان حمله کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس